26 november 2011

Lillajul ♥

Höll bokstavligen på att kissa ner mig i morse, min tidigare blygsamma foglossning tog extrema vändningar i förrgår och spårade ur fullständigt. Det resulterade i att jag helt kan glömma det här med att vända mig i sängen. Eller soffan. Eller resa mig någonstans ifrån på kortare tid än en timme.


Så Århundradets Foglossning + överaktiv gravidblåsa + vattendrickningsdirektiv från HVC = ingen bra kombination.


Låg som en snigel halvt ryggliggande ända tills B behagade slå upp sina blå och bad honom snällt att svänga mig, hjälpa mig upp och gå med mig till WC. Liten preview hur vårt liv kommer att se ut om ca 50 år.



En sneakpeak på årets julkortspyssel



Nu ska jag hoppa i racerbilen och gå en sväng på julöppningen i Nykarleby, sen bär det av till Fina Vännen L. Jag och Skrutten är ensamma idag hela dagen då B hamnade i jobb (igen) så vi åker och våldgästar stackars L i stället ♥.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar