19 november 2011

Ingen brist på inspiration i alla fall











Bilder från Google

Bökade just ner mig i soffan med laptopen i famnen och tänkte bjuda på lite inspirationsbilder. B for just i väg på jobb (hmf, inte många ensamma lördagar kvar) så jag tänkte åka en sväng till gymmet ännu i kväll. Men först måste jag bara gå igenom inspirationsmappen på datorn!


När vi började prata om att bygga hus så fick jag idén att börja spara en massa fina bilder från nätet att ha som inspiration när det då sen blev aktuellt. Det är nog det bästa jag har gjort. Jag har otroligt mååååånga bilder och det är så enkelt att kika igenom dem nu som då när de finns på en extern hårddisk, bara att koppla i datorn och klicka sig fram. Det här är ett smakprov av vad som finns i min inspirationsmapp, fler blir det säkert framöver. Enjoy!


2 kommentarer:

  1. Grinden är en favorit!

    SvaraRadera
  2. Verkligen, sku gärna ta resten av huset också ..

    SvaraRadera