24 november 2011

Gant inspiration






Varför står det aldrig någon sådan här frukost framdukad när jag stiger upp?




Skulle gärna krypa ner bland alla de där sköna Gantkuddarna!


Idag ska det bli lite julkortspyssel här, försöker fortfarande hämta mig från chocken att ha totalförbud på fysisk aktivitet så vad passar då bättre än att pyssla lite. Tack och lov var jag ju förutseende här om dagen och köpte hem papper och grejer färdigt så det är bara att sätta igång. Det ska bli spännande att se om mina knubbsälsfingrar klarar av att hålla en sax idag, igår kväll efter teatern var mina extremiteter helt löjligt uppsvällda så jag fick snällt ligga som en hängmörad biff på rygg i soffan med armar och ben i luften tills jag fick ens lite rörlighet tillbaka. Tur att det inte är länge kvar.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar