22 november 2011

Hur man får dagen att gå

Har äntligen kommit hem, bytt om till myskläder, ätit lite frukt och druckit te efter en låååång dag på vift. Började med träning och körde vattenlöpning i simhallen (lyckas ännu pressa in mig i flytbältet!) och åt sen en efterlängtad lunch på Fredrika i J:stad där jag fick överraskningsbesök av fina vännen J och hennes söta son.


Var ju tvungen att gå och kika lite i butikerna på gågatan innan jag for till Tiimari efter julkortspyssel och månne jag inte kom hem med några små kassar också. Fyndade två stycken vita papperstjärnor att hänga i fönstren, polkagriste (som jag just provade men tyvärr är lite besviken på) samt lite julgransprydnader. Sånt där nödvändigt, ni vet.



Dessutom* for jag in en sväng till biblioteket i Nykarleby för att lämna in det jag lånade sist och kom ut tillbaka med en ännu större hög av tidningar och böcker.



 



*Jag är effektiv när jag väl kommer igång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar