16 december 2014

Tankar en tisdagskväll


  • På en skala från 1 - 10; hur tankspridd är man då man svarar på en kommentar på sin egen blogg, får ett mejlpling i telefonen om ny kommentar och för en sekund glädjs åt den nya kommentaren innan man inser att det var en själv som just skrev?
  • Jag har inte sett min sambo sen igår. Lär inte se honom mer idag heller. Om han jobbar på annan ort och sover borta? Nej. Han kör lastbil några tiotals kilometer bort och sover nog här hemma. Men jag ser ju honom inte i sömnen.
  • Tips på hur man får barn att äta kvällgröt (och mammor att frusta ut sin egen gröt genom näsan): se dagens avsnitt av Kajs Julkalender. Får mig osökt att tänka på mediatimmarna i högstadiet, Victoria... 
  • Har på TV i bakgrunden - "Deal or no Deal med Miljonjakten". Jag fattar inte, var inte det två skilda program för typ tusen år sen? Varför har de slagit ihop dem? Vem tittar på sån skit!? (Jag uppenbarligen)
  • Jag borde gå och lägga mig. Jag behöver det. Det är ju bara att se på det här värdelösa inlägget.

1 kommentar:

  1. Heheheee... fick nästan lust att gräv fram vår LAN dokumentär ;)

    SvaraRadera