7 december 2014

Söndag med Hollywood

Hej hopp! Idag har jag så ont i ryggen så jag önskar att jag kunde lägga mig ner och vakna först i morgon kl 15, för då ska jag äääääntligen till massöööööreeeeen! WOHOO! Men men, man får ju sällan (aldrig) som man vill så nu ska jag i stället ta en bok med mig och gå och lägga mig i sängen. För första gången på över ett halvår! Varför får ni se lite lägre ner...



Idag har vi fått upp våra fönsterbrädor! Bara typ två år senare än tänkt..


Lillasyster har flyttat in i eget rum idag (ofärdigt, som allt annat) och ska nu sova första natten.
Jag är helt galet nervös. Jag förväntar mig ett totalt fiasko. Det är ett spontant beslut från min sida,
vi har ju haft sömnskola i tre dagar här och försökt få henne att förstå att man inte behöver äta
800 ml mjölk på natten. Igår hade jag henne första gången i egen säng (ja, jag är en dålig mamma
som prioriterat min egen sömn och haft henne i min säng) och hon somnade skitbra. Tills elefant-jag
kom och la sig i samma rum och väckte henne. Typ 700 gånger på en timme. Då fick jag spunk och
tog täcke och dyna med mig och la mig på Hayleys golv. Då sov hon. Så därför fick hon flytta till
eget rum idag. End of story.


Tittut!


Det är tydligen bara mamma som är nervös. Det ser ju vem som helst att det är skitkul med eget rum.


Efter att Hayley kommit hem idag så fick hon åka med pappa i lastbilen, så jag släpade med den här
till kvällens jumppa. Ni ser ju vad hon tycker om det. Galna tanter som hoppar och har sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar