6 december 2011

Självständig




I morse slog vi på stor och gjorde lyxfrukost. Oftast blir det havregrynsgröt här hos oss på morgnarna så det var roligt att för omväxlings skull göra lite scone-muffins. Dessutom har det ju snöat nästan hela dagen idag så vi passade på att ha hundarna lösa en stund. Efteråt firade vi med tortillas och Marianne-kladdkaka och vaniljglass. Alltså vilken lyxdag!


Tyvärr gick lyxen över, B for i jobb och kvar sitter jag med en bångstyrig Skrutt och två sega hundar.

Vad har ni gjort på självständighetsdagen?



5 kommentarer:

  1. Har ätit gott o vilat!

    SvaraRadera
  2. Bakat pepparkakor, vilket är en av traditionerna. :)

    SvaraRadera
  3. Men vi stannade kvar och vid ett tillfsPlle sitter jag sjsPlv i ksPket och min polare skriker psU mig.

    SvaraRadera
  4. Det gick som sagt sakta framÃ¥t och vid en korsning dÃ¥ det borde vara 20 km kvar var jag sÃ

    SvaraRadera