15 december 2011

38+0

... har vi firat idag med ett besök på mödrapolikliniken på VCS. Dagens besök redde ut (nästan) alla missförstånd från förra gången (då vi fick träffa en totalt inkompetent läkare som inte ens förstod svenska), så som det ser ut i dagsläget blir det inget snitt. Hur det blir i slutändan vet man ju inte förrän då. Dagens läkare (älska Olga <3) påstod att det troligtvis kör i gång före beräknat datum, så nu vill jag att ni alla håller tummarna för att det kommer vilken dag som helst förutom julafton!


Sista julklappen blev också inhandlad idag så nu kanske jag kan börja få lite julfeelis. Den brukar normalt infinna sig i slutet på oktober, men i år har det varit en massa annat som känts mer aktuellt så min hjärna har helt enkelt inte kunnat ta in att det är julafton nästa helg. Gissa om jag fick en chock igår när jag kollade kalendern. Dessutom har jag inte hunnit skriva min önskelista klar ännu.


Nu ska jag och Skrutten fira lite extra med en lussebulle och ett avsnitt "Real housewives of Beverly Hills".



Kära Tomten, Clean Warm Cotton är nummer 4 på min önskelista 2011.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar