2 december 2011

One piece, please

Hur har ni det den här fredagskvällen?


Här är jag och hundarna ensamma i kväll då B kör kvällar den här veckan. Jag försöker hitta på ett sätt att få utlopp för min kreativitet genom att söka igenom alla webshoppar jag hittar i jakt på fynd till nya huset. Jag har så många idéer och är SÅ redo för att flytta in när som helst. Too bad for me så får jag hålla mig minst ett halvår till ...


Nu är det så att jag har en fråga åt er:


Var ska jag hitta en one piece som inte kostar miljonen?


Vägrar lägga 200 €  på ett sånt plagg, men på något sätt tycker jag mig behöva just en sån att smyga omkring med här hemma i vintermörkret.



6 kommentarer:

  1. Rebecca hade hittat en snygg från Seppälä. http://rebecca.papper.fi/2011/11/28/mysdrakt/

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, Stina ;)

    SvaraRadera
  3. På Stadium har dom för ca. 60€, men webshopen tyx va ganska tom på onepieces om e int kommer mer förstås sen senare! =)

    SvaraRadera
  4. Jag har en One piece! Först tyckte jag bara den var hängig i grenen, men nu tycker jag den är mysig! :) Jag såg att H&M hade en variant, nu i deras senaste broschyr, som inte var alltför dyr.

    SvaraRadera
  5. Hmm, gotta take a look ;)

    SvaraRadera
  6. Du också? ;) tror nog jag testar en billigare version först, ifall vi inte kommer överens.. :D

    SvaraRadera