13 december 2011

Nej nu --

får jag nog ta och skärpa mig - den dåliga blogguppdateringen fortsätter!


Nu råkar det faktiskt vara så att det här är första gången idag jag har haft tid att sätta mig vid datorn. Det började i morse med rådgivningsbesök, hem och äta lunch emellan och sedan slirade jag i väg till Jakobstad på diverse ärenden. Bland annat så hälsade jag på Min Fina J som fyllt år och Vännen A som hade hämtat fina saker från Ikea åt mig. Fick också repetera min svordomsrepertoar när jag skulle försöka navigera mig fram till A:s nya adress i Jakobstad med gravidhjärna och snöyra utanför bilen.


I kväll har jag och B haft mys i soffan med ostbricka och apelsinpepparkakor, Byggfällan och tända ljus. Nu tror jag nog att det blir sängen som följande, jag måste ju orka skriva lite i morgon också ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar