6 december 2011

Årets julklapp

Behöver kanske inte nämna desto mer hur mycket tid jag har spenderat i soffan den senaste veckan i och med min bedrest, men vi kan ju säga så här att någon billigare elräkning lär vi inte ha jämfört med andra månader. Tyvärr är det ju alltid så att när man har på tv:n mitt på dagen och eftermiddagen så kommer det ju ingenting vettigt. Inte ens om man har Viasat parabol och 50 kanaler. Därför är MTV på ganska ofta hemma hos oss, och om man har på MTV varje dag flera timmar om dagen så blir man förr eller senare tvungen att se deras reklamsnuttar. Alla som någon gång har sett på MTV vet att programmen sponsrar av olika företag och produkter, och månadens sponsor av precis alla program är Nintendo Wii:s nya spel "Just dance 3".


Problemet är ju nu då alltså att - jag äger en Wii.


Jag råkar också älska att dansa.


Behöver jag säga att jag är otroligt lättpåverkad (för att inte tala om att reklamen snurrar minst 3 ggr/timme och jag har haft på MTV ca 4 h/dag i två veckor).



Tomten - jag önskar mig "Just dance 3" i julklapp. Ja, jag vet att jag antingen kommer att vara höggravid och stor som ett hus eller nyförlöst och orörlig men det bryr jag mig (som vanligt) inte om.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar