8 mars 2015

En checklista

Världssämst på bloggen nu just, orsaken stavas SJUK! Är nu inne på tredje veckan förkylning här i huset (troligtvis influensa) och börjar bli ganska trött på allt som har med snor, halstabletter och hostmedicin att göra. 

Nå, jag tänkte bjuda på lite bröllopsplanering för att muntra upp mig själv!
Jag kommer inte att avslöja några exakta detaljer från vårt bröllop förrän i efterhand, det enda ni ska få ta del av är färgtemat här nedan. Här har jag också en checklista på detaljer som är klara nu. Utöver detta är det förstås mycket annat som är fixat. Det som återstår är skor åt flickorna, strumpbyxor åt samtliga (inte åt Benny då förstås) och så ska det fixas ganska mycket pyssel än.



Benny har alltså kostym och skor, jag har klänning och skor (både hans och mina skor var för övrigt rena rama fynden!), ringen fyndade vi här för några veckor sedan och min brudbukett beställde jag också från Amalia plus tärnbukett, näbbuketter och en blomma åt brudgummen.

I brudföljet kommer det att finnas tärna, bestman och tre brudnäbbar (våra två tjejer och min lillasyster). 

(OBS! De bröllopsbilder jag visar på bloggen nu före bröllopet är a) från google och b) inte överensstämmande med hur det slutliga resultatet ser ut. Detta för att gästerna ska få en chans att bli överraskade och inte redan ha en bild av det innan.)

1 kommentar:

  1. MÅSTE ta tag i blommorna nu också.Nåja kanske imrn... :)

    SvaraRadera