11 november 2014

Tisdagsfeelis

                                                                Här är ett tisdags-jag!
                                             

                             Utmanad av Stina att ta en bild och berätta vad som rörs i skallen just nu.

(Till att börja med kan jag ju berätta att från det att jag började skriva det här inlägget tills jag publicerade det så har jag blivit avbruten 11 gånger. Gråtande treåring, gråtande bebis, wc-besök x 4, telefonsamtal, hungriga barn, hungrig mamma, byte av teknik då ipaden vägrar länka i bloggen, och slutligen ett blöjbyte. )

Har så där helt okej feelis idag trots alla avbrott. Har varit till simhallen idag med nästantreåringen (gick helt super! Duktig flicka!) och före det var hon med mig till tandhygienisten. Det går bra att ha med henne till olika ställen, det enda är att hon sjunger konstant och överallt. Står man ut med det så går det bra. Sen har lillasyster vägrat sova idag. Hon har fått två tänder nere och lärt sig rulla samtidigt så hon hinner inte sova, tycker hon. Dregelränder genom vardagsrummet... Halkvarning!

Annars har jag lite träningsvärk efter gårdagens pass här hemma. (Hade både bebis och treåring på mig men det gick på nåt sätt i alla fall.) Så tisdagsfeelisen får godkänt! Hoppas dock fortfarande på att en morgon inom snar framtid få vakna och inse att jag fått sova en hel natt, men det känns som om det kan räcka länge än. Sömnkvoten är tom. 

Nu ska jag få en spruta av Doktor Hayley. Måste sluta.

2 kommentarer:

  1. Fullt upp som småbarnsmamma.. :) Se upp bara så du inte halkar i drägelspåren. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner mig lite som en snigel ibland då jag halkar omkring här hemma.. ;)

      Radera