23 januari 2012

Egentid

Det behöver man också ibland.

Det blev ingen vagntur idag för temperaturen sjönk plötsligt ända ner till -13. Därför gick jag en sväng utan Skrutt i stället nu på kvällen. Det var verkligen kallt att gå, men desto skönare att gå i varm dusch efteråt också. Jag hann t.o.m. lacka tånaglarna och torrborsta hela kroppen också, det händer inte ofta (speciellt inte nu)!

Torrborstning är någonting jag rekommenderar, det ökar blodcirkulationen i kroppen och lär ska hjälpa mot celluliter. Det senare kan jag inte uttala mig om ifall det stämmer, om inte annat så känner man sig väldigt fräsch och uppskrubbad åtminstone. Det är ju alltid kul.


Pricken över i:et är mina "nya" Nike-tights. Jag köpte dem långt före jul för att ha något att se fram emot när jag får börja träna igen och idag märkte jag att jag kommer i dom.


Fantastisk känsla.

Dessutom får man grymt snygg rumpa i dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar