24 september 2012

En ettåring


Alla som har byggt ett hus vet hur mycket tid som går åt till en massa beslut.
Är det inte tapetval så är det placering av kylskåp, listbredder eller hurudan spis man ska ha som spökar i hjärnan.

På grund av detta har det varit ganska så tyst på bloggen en tid, helt enkelt för att min hjärna går på högvarv för tillfället.
Det ska bli så skönt när det här huset är "färdigt" (för riktigt färdig blir man väl aldrig). Jag vill inte göra om det.

Men för att se det positiva i pressade situationer så insåg jag i söndags att jag har bloggat i ett helt år!
Ironiskt nog började jag blogga den 23:e september i fjol, ironiskt därför att vår dotter är född den 23:e december.
Så i söndags firade vi både bloggen och lilla damen som blev 9 månader. Hon i sin tur firade med att hoppa i väg
på knäna (tydligen Årets Krypstil).

Så hipp hipp hurraa för bloggen!

5 kommentarer:

  1. När e planerna att huset ska bli färdigt? :) (move-in-ready alltså)

    SvaraRadera
  2. Grattis bloggen :) Tänkte förresten säga att jag gillar din blogg, och roligt att följa med ert husprojekt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack! :) läser din blogg också varje dag :)

      Radera
  3. Grattis bloggen och bloggerskan! iris&isop

    SvaraRadera