22 mars 2012

Det här med att säga godmorgon


Vissa har det skönt.  


Vi har haft en tidig morgon här igen, det verkar vara väldigt pop att vakna mellan 6 och halv 7. Hayley är superglad och börjar babbla och viftar med sina miniarmar och försöker peta ut ögonen på sig själv och jag försöker gömma mig under täcket så att hon inte ska se att jag är vaken. Det brukar funka. Si så där fem sekunder. Då brukar hon inse att det inte finns några åskådare på hennes show och drar igång med Morgonvrålet™ (jag överväger att föra in det i Svenska Akademins Ordlista för seriously, den här damen kan skrika). Då går det inte att gömma sig mer så det är bara att snällt delta i diskussionen, för hon ger sig inte förrän jag har sagt godmorgon.


Så, hur ser era morgnar ut då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar