24 mars 2012

Snälla, får jag svänga mig nu?


Det blev en ytterst lugn fredag för oss idag. Hayley var dödstrött redan före hon blev pickad och skrek allt vad hon orkade, vilket gjorde henne ännu tröttare och hon tog i ännu mer när hon väl fick vaccinationerna. Efter det har det varit väldigt usligt här. Vagnen dög inte att sova i idag, utan det har varit min famn som har gällt. Och så fort jag har ändrat ställning har hon skrikit i högan sky. Sedan klockan ett. Och far i huset kom in någon gång efter halv sju.


Har ni någon gång suttit i samma ställning i fem timmar i sträck? Inte?


Låt mig säga som så att om vår soffa hade varit en Tempurmadrass skulle den för evigt ha ett avtryck av min röv. Bara så ni vet.


Men Djurboken var bra. De första 500 gångerna.

1 kommentar:

  1. Uj, så jobbigt att bli vaccinerad! Hoppas det är bättre i morgon!

    SvaraRadera