5 mars 2012

A bucket with coffee, please




Ser ni våren? Är det inte skönt?


Damen ligger i vagnen och sover ännu, det är så där lagom svalt och skönt där ute nu. Själv ska jag passa på att dricka ett ämbar kaffe, det är inte så ofta det händer nu mer. Men jag tror att det här är en bättre dag, för jag hann t.o.m. med ett snabbt träningspass efter promenaden. Det här med att träna E.B. (efter bebis) är lite annorlunda mot vad det var förr. Innan graviditeten var jag i superform rent muskulärt, jag hade toppvikt på i gymmet och skön kondition. Graviditeten i sig gjorde ju inget av det här bättre. Foglossningen och högt blodtryck gjorde att jag fick träningsförbud och sitt nu där sen då stilla när man är van med att träna varje dag.


Så formen är ju inte precis på topp nu just. Rent konditionsmässigt är det ingen fara, men jag och mina muskler är inte lika tighta längre, om ni förstår vad jag menar. Men det ska vi råda bot på! Mina två problem är 1) fastklistrad vid bebis 90% av dygnet och 2) jag har fortfarande foglossning. Inte roligt.


Så... kaffe var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar