1 november 2012

Intensivt, intensivt

Hallå på er! Jag tänkte att jag nog behöver visa något slags livstecken här så ni inte stormar bygget i helgen. 

Vi överlevde helgen och hann bara komma hem så körde allting i gång på riktigt. Min kära sambo har arbetsveckan från "sydligare delar" för tillfället, han har inte fått sova riktigt många timmar de senaste dagarna. Det, kombinerat med att jag tillsammans med en kompis börjat montera Ikea i huset, betyder att det har varit ganska så busy busy här. Som tack för att jag försökt få något till stånd idag tackade min dotter mig genom att propsa på att nattningen skulle ta 1,5 timme i stället för 10 minuter. 

Det var skoj det också. 
Not.

Så så här kommer det nog att se ut några dagar framöver. Sova, skruva, natta. Men vet ni, snart är det över.
Jag ska försöka övertala kameran att ta hyfsade foton i morgon, den har börjat ge upp så här passligt inför jul och allt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar