13 november 2012

Dry

Det råder torka här på bloggen. Torka angående både inlägg och bilder. 
Det är inte roligt att skriva inlägg utan bilder och utan bilder är jag tyvärr då kameran numera
 vägrar samarbeta. Dessutom finns det inte lika mycket tid nu heller då jag både packar
och börjat arbeta.

Så nu måste jag komma på en nödlösning, för jag kan ju inte låta er gå miste om
slutspurten och inflyttningen. Det vill ni väl inte missa?

Det bästa jag kan ge er just nu är en snabb uppdatering (utan bilder):
- Kranar på plats
- Wc-stolar på plats
- Badrumsmöbler delvis på plats
- Armaturer delvis på plats
- Klädkammaren nästan klar
- Alla vitvaror förutom kylskåp och diskmaskin på plats

Vi har siktat på att fira lillajul i nya huset!

P.S. Medan jag har packat/jobbat/kramat bebis har bloggen passerat 20 000 sidvisningar sedan
april. Inte illa, hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar