21 maj 2012

Dagens tips

Det är lätt att det låser sig i huvudet på en så här i byggtider. Det finns så mycket man ska planera och bestämma så till sist tar det stopp. Därför passade det bra för mitt trötta huvud idag att koncentrera sig på något så onödigt som väggprydnader. Alltså tavlor och dylikt.

Jag är inte så förtjust i vanliga målade tavlor, fast vi har många hängandes på väggarna i vårt nuvarande hem (och majoriteten är målade av mig). Jag har börjat tycka mer och mer om grafiska tavlor, det vill säga mycket text. Från FORMELI kan man beställa vackra tavlor med text på, jag har bloggat om henne förr men nu gör jag det igen. Jag hade nästan bestämt mig för att beställa ett lass därifrån när jag plötsligt kom över den här sidan:

Finlandssvenska Strukturera är ett nytt företag med två mammor i spetsen. De råkar ha ett ta 3 betala för 2-erbjudande idag och i morgon så gör som jag och beställ fina tavlor!

1 kommentar: