5 oktober 2012

Ett ödmjukt tack


Ville bara säga ett jätteTACK till alla som ville hjälpa mig att välja matta, tack!

Nu just väntar vi på nästa steg: kaklandet och mattläggaren. Båda torde ske nästa vecka, det kommer
garanterat att börja kännas ännu mer som ett hem efter det! Kaklet fick vi hem redan för ett par veckor
sedan och det är jättefint. Jag lovar att ni ska få se en sneak peak när det kommit upp lite.

Idag är det regnväder här i lilla byn, jag vågade inte ha vagnen utomhus idag så lilla damen sover i farstukvisten.
Själv ligger jag och surfar på Hemnet, drömmer mig bort till dagen D (inflyttningen) och håller tummarna för
att far i huset ska komma hem i vettig tid idag så vi får någonting gjort. 

Typ köpa choklad.

2 kommentarer:

  1. Mikaela Granlund5 oktober 2012 kl. 15:30

    Ojoj, å ho god ser int ande smörgåsen ut. Får man fråg vad allt som er på an? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, hördu det är baguette med räk/äggsallad, salladsblad och halloumi! ;)

      Radera