22 oktober 2012

Andas iiiiin, andas uuut ...


För att kunna få rätt känsla innan ni läser det här inlägger får ni visualisera en djup suck.

Idag är det en sådan där dag då inget blir till nånting. 
Egentligen borde jag aldrig ha stigit upp alls. Men vad kan man. Det var en glad 10-månadersbebis som ville 
ha underhållning ASAP.

Men jag tänker trotsa den här bajsdagen (här kan ni visualisera att jag använde ett mer moget uttryck) 
och tänkte börja med att städa upp tornadon som gått här igenom hu.. eller jag menade ju förstås Hayleys
 alla leksaker som hon lekte med en sekund innan hon slängde dem åt sidan i jakt på följande.

Så där.
Nu är all negativ energi ute på nätet i och med det här inlägget och min själ är fri
att bli positiv igen.
Man måste älska bloggar.

Ha en bra dag, vet ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar