11 april 2012

Den finaste filten


Jag lovade ju er en bild på Hayleys fina filt igår, men blåsten tog vår internetanslutning så det blir en bild idag i stället.
Den här vackra skapelsen har min gudmor gjort åt Hayley, jag vet inte hur bra det syns men den har ett jättefint mönster av
stjärnor. Otippat, eller hur? Hihi...



Blåste ni i väg igår?


Det var tur att strömmen inte for igår kväll för jag bakade dubbel sats semlor och slängde in en pastagratäng i ugnen. Det är så mycket
godare att äta hembakt bröd än det där man köper i butiken. Så vet man vad man stoppar i sig också.

Nu blir det en snabb mellis innan damen vaknar från sin tupplur!

2 kommentarer:

  1. Jag borde också lära mig baka bröd. Har tänkt på det länge..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte köpt bröd på två månader :) så mycket godare!

      Radera