3 april 2012

Babysim



 Gladaste ungen 

Ja, vi var så trötta igår hela bunten så bloggen fick lida. Det blir så ibland. Men vi hade i alla fall roligt i Staden, både jag och Bollen.

Idag har jag anmält oss till babysim, så på söndag får vi klämma in oss i simdräkt hela familjen och snegla på de andra och skämmas lite för att vi inte vet hur man gör. Jag blir mycket förvånad om det visar sig att bassängen inte är någon hit, för när det vankas bad här hemma så är hon nöjd så länge hon får ligga och plaska och skvätta, och nåde den som försöker ta upp henne. Mina trumhinnor kommer aldrig mer att bli sig lika igen.

Nu ska här surfas inredning och spisar och kranar. Det börjar ju så småningom bli aktuellt med insidan på riktigt, det känns nästan lite overkligt. För ett år sedan hade vi inte ens en ritning, vi hade bara en dröm om att någon gång i framtiden (om 10 år eller när vi vunnit på lotto) få bygga ett hus. Jag kan bara säga TACK HAYLEY, för att du valde att komma när du gjorde det, utan dig skulle inte mamma få sin walk-in-closet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar