17 maj 2015

Back to 2005

Igår fick jag kleta lite färg i fejset och klä på mig kläder som a) inte hade matfläckar, b) inte var praktiska och c) inte tillhörde min man (= fem storlekar för stora ). Orsaken? Det påstods att det var 10 år sedan jag gick ut högstadiet och vankades klassträff i Vörå!

Av ca 100 personer från samma årskurs umgås jag varje vecka med en av dem och några gånger i året med kanske fem stycken. Det är ju ganska usligt egentligen när man tänker efter. Men igår hann jag prata med flera som jag saknat de senaste åren och förhoppningsvis tar det inte 10 år till nästa gång!

Hade som vanligt fullt upp med att prata igår då några vettiga bilder hanns inte med.

Vänligen notera följande :
"W" har lossnat från "wc" och den ytterst snärtiga inredningsdetaljen på skoskåpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar