31 oktober 2014

Utvärdering

Den här veckan har jag:
  • För en gångs skull kommit i tid (och på rätt dag) till rådgivningen
  • Ätit mycket god mat
  • Glömt antibiotikan varje dag och svurit när äntligen kommit ihåg att ta den
  • Varit ensam till Vasa på lite shopping

Den här veckan har jag inte:
  • Tvättat klädberget som faller ur skåpet i grovköket
  • Haft längre nerver än förra veckan
  • Haft någon lekdejt pga sjukorna våra
  • Kunnat sitta i soffan någon kväll

Nästa vecka önskar jag:
  • Att båda tjejerna sover hela nätterna (yeah right)
  • Att jag ska hinna dricka kaffe innan kaffekokaren stänger av sig
  • Att kläderna mirakulöst hoppar in i tvättmaskinen, tvättas, torkas, viks in i skåpet utan att jag behöver lyfta ett finger
  • Att någon (samma som tvättar?) ska rensa ur garderoben
  • Att jag slipper höra "näääääää jag vill int/orkar int/kan int", "mammaaaaaa va ska jag göraaaa", "jag tycker int om ede, he äckligt" samt "men ja VILL göra såde" 



Tack för ordet. Godnatt.


1 kommentar: