24 juli 2013

Hello

Ja, jag är tillbaka.
 
Fortare än jag själv trodde, faktiskt.
Dels för att vår nya dator gör det lite lättare för mig att blogga och dels för att
det nog är på gång någon form av förändring här inne;
lite i gången.
 
Så länge jag filar på min nya image får ni hålla till godo med denna header,
rätt så up-to-date om vad som har försiggått här i Vita Huset på sistone.
 
För tillfället sitter jag och googlar bröllopsklänning. Inte att förväxla med brudklänning,
alltså, vi ska alltså vara gäster på ett bröllop och inte gifta oss själva.
Tänker mig något i den här stilen (börjar vara ute i sista minuten som vanligt).
 
 
 
 
Vad tror ni?

3 kommentarer:

  1. Den oranga. Det skulle förstås vara bra om det skulle vara en person inuti...

    SvaraRadera
  2. Jättefina klänningar, den orangea skulle nog passa dig bra. :)

    SvaraRadera
  3. Tack för din kommentar på min blogg, bra att veta att det finns personal att ta till vid behov! :)

    SvaraRadera