21 april 2013

Sista dagen på busy vecka



Hayley 16 månader på tisdag <3

Har haft noll motivation att öppna bloggen den senaste tiden, men efter dagens underbara 
vårväder känns det som om inspirationen börjar hitta tillbaka.

Jag har förstått, efter att ha läst andras bloggar, att jag inte är ensam om att känna så här.

Jag kommer absolut inte att sluta blogga, men jag behövde en liten paus.
Man kan inte producera varken text, bilder eller idéer om man
själv är utan inspiration.

Så nu sammanfattar jag helgen:
- expressbakning fredag
- förlovningskalas lördag
- familjekramochmyskalas i soffan söndag eftermiddag
- söndagsjobb på kvällen
- totalt slut i hjärnkontoret nu

I morgon får jag och Hayley efterlängtat besök av en vän som jag
inte längre träffar så ofta. Och hon finns på min blogglista, kan ni gissa vem?

3 kommentarer: