16 januari 2013

Svarta lampan

Dystert och på gränsen till mörkt idag, men vilken tur att det finns fina lampor såna dagar!

Här på åkern är det ganska lugnt idag. Mor försöker få gjort så mycket som
möjligt innan kvällens jobb och dotter gör allt för att motverka detta.. hehe.
Men vad gör det om hundra år! 

Tänkte bara visa en detaljbild på vår fina kökslampa som hänger ovanför köksön,
en HEKTAR från Stora Svenska Varuhuset. Det svarta bryter av så där fint till allt annat
vitt här i rummet, en fin liten detalj som lyser upp (finns ingen hejd på mina skämt idag)..

Nu: kaffe i ett ämbar och rekordröjning i köket! Häpp!

3 kommentarer:

  1. Va kul att du oxå bloggar och lämnade en kommentar på min blogg... Så hittade jag hit till din! :) Jag har också varit nyfiken på hur ni har det i ert nya hem ;) ...det är ju jätte fint!!

    SvaraRadera
  2. Va kul att du oxå bloggar och lämnade en kommentar på min blogg... Så hittade jag till din! :) Jag har oxå varit nyfiken på hur ni har det i ert nya hem ;) Det är ju jätte fint!!

    SvaraRadera
  3. Verkligen, jättefin kökslampa! Är på jakt efter ngt liknande, men har inte hittat den ännu :)

    SvaraRadera