28 februari 2012

Blogaward


Min vän Victoria gav en blogaward åt mig!


Tacka den som gett dig awarden, skriv sju fakta om dig själv och ge den vidare åt femton bloggare.


Sju fakta om Emelie:





  1. När jag var 9 år ville jag bli delfinskötare. På engelska. Varför vet jag inte, jag är halvrädd för vatten och har egentligen aldrig varit intresserad av delfiner. Engelska kan jag dock.

  2. Jag har världens sämsta tålamod. Behöver jag vänta längre än två sekunder blir jag extremt frustrerad och det här händer ca 1999 ggr om dagen.

  3. Jag har ca 15 olika ärr på kroppen och majoriteten beror på att jag är väldigt bra på att slå mig. Slå upp klumpig i ordboken och där är en bild på mig.

  4. Ett av mina största intressen är att sjunga. Jag har både varit med i olika band och tagit sånglektioner i flera år.Jag har också sjungit på bl.a. bröllop och dop. I ett svagt ögonblick har jag också laddat upp videon på Youtube ...

  5. Jag fullkomligt avskydde allt vad kost och träning hette när jag var yngre, men någonting hände i min hjärna när jag fyllde 15 och på något konstigt sätt slutade det med att jag nu jobbar som instruktör och massör.

  6. Jag har sett Ace Ventura-filmerna säkert 1000 ggr och kan alla replikerna utantill. Det är en färdighet som jag praktiserar väldigt ofta.

  7. Jag älskar country, älskar. Tack och lov gör min sambo det också, annars skulle vi ha stora problem.


Jag ger vidare åt:


Sara N - Anna - Pepe - Nina - Janina - Katta - Heidi H -  Johanna - Sara - Mika- Lillon - Anso - Linda - Sanna - Mela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar