20 september 2011

Trött och ren

Mina fogar höll en timme i bassängen (hurra!). Det blev vattenlöpning idag, kändes riktigt skönt att spänna fast flytbältet under magen. Tyvärr var det ju de där obligatoriska småglinen i djupa ändan av bassängen (jaja, tantvarning på mig nu) som hoppade bomb på varandra så det strittade* vatten ögonen på oss joggare. Nu är magen full av hemlagad tonfisk- och baconpizza på rågbotten och "natikläderna" på.

I morgon är det fullt program som vanligt på onsdagar. Kör först morgonens ACT i Stjärnhallen, fortsätter med ett pilatespass på samma ställe, äter lunch i farten innan jag kör till FysioForum i J:stad för tvärfriktionsbehandling av axeln. Efter det åker jag en stund till min vän J:s nya hus och hälsar på dem och kl. 18 drar jag dagens sista ACT-pass i Jeppo. Efter det är jag ganska mör.


Nu ska jag se på "Sjukhuset" på Tv3 och vänta på att B kommer in så jag får visa när magen hoppar ;)



* Strittar, det låter så fruktansvärt finlandssvenskt, säger man det någon annanstans??

2 kommentarer:

  1. Härmed utnämner ja mig själv ti trogen läsare av bloggen emeliewilhelmina.pappaer.fi. :D

    SvaraRadera
  2. Hihi, va trevligt! ;)

    SvaraRadera