18 maj 2012

Panel eller inte panel

Jag måste tacka för alla goda råd jag fått vad gäller sovrumsväggen! Den smalrandiga tapeten lockar väldigt mycket, men jag har lite tid på mig ännu att forska i saken.

Angående panelväggen så hittade jag lite inspiration hur man kan göra om man gillar själva panelen men inte nödvändigtvis vill spika upp den på en hel vägg.

Bild: Google

Varför inte göra en sänggavel? Svider inte lika mycket om man tröttnar på den.
Det kan ju faktiskt kännas lite onödigt att slita ner panel från väggen efter ett år när den värsta panelhysterin gått över.

Men lite panel blir det i huset och det är i lilla wc:n. Det kommer att bli en liten vägg, den mot hallen.
Det känns som ett lagom stort ställe att satsa panel på och så blir ju hela wc:n lite speciellt.
Man kan ju inte ha allt som alla andra!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Såhär fixade vi till vår sänggavel, går ju nog lika bra att ha liggande panel oxå!:)
    http://mammapappabarn-sanna.blogspot.com/2011/10/lordag.html

    H. Sanna

    SvaraRadera